Czym dojeżdżam

Elektryczny rower towarowy

Rower dwukołowy ze wspomaganiem do 25 km/h, z centralnym silnikiem i zamykaną skrzynią o pojemności 620 litrów. Umożliwia przewóz narzędzi i towarów do 100 kg. Najczęściej wykorzystywany rower ze względu na łatwość dojazdu i wygodę. Zaletę wspomagania elektrycznego, wykorzystuję do szybszego dojazdu do klientów w roli pogotowia wodno-kanalizacyjnego, a także na większe odległości – miejscowości przyległe do Łodzi (Pabianice, Zgierz, Konstantynów Łódzki, Aleksandrów Łódzki i inne). Długość tego jednośladu to prawie 3 m, a szerokość 0,7 m, dzięki czemu mogę przewozić również dłuższe elementy na zewnątrz skrzyni

Rower transportowy

Ten rower wykorzystuję najczęściej zimą, ponieważ jest stabilny, nawet gdy jest ślisko. Ma skrzynię niezamkniętą od góry, otwieraną przednią klapą, dzięki czemu jest pakowny i posiada duże możliwości obciążenia – do 160 kg. Wykorzystuję to do przewozu ciężkich i długich ładunków np. rusztowanie czy drabina, kabina prysznicowa z brodzikiem, 4-metrowe rury, ale także pralka, lodówka.

Rower z przyczepką dwukołową

W przeciwieństwie do poprzedniego, to klasyczny rower turystyczny z bagażnikami tylnym i przednim. Mogę na nie załadować narzędzia do sakw na niewielkie zlecenia i awarie. Dodatkowo podczepiana przyczepka dwukołowa pozwala na przewiezienie podstawowego sprzętu do masy nawet 80 kg. Nie jest ona z pewnością tak pojemna jak skrzynia ładunkowa roweru transportowego. Jednak dzięki temu, że jest podczepiana do standardowego roweru, dojazd z nią jest niewątpliwie wygodniejszy i szybszy.

Rower z przyczepką jednokołową

Tę formę transportu wykorzystuję, podczas gdy mam niewiele rzeczy do zabrania. Jednokołowa przyczepka jest wąska, dlatego idealnie sprawdza się w miejskich korkach, gdy nie ma ścieżki rowerowej.

Samochód z przyczepką

Auto dostawcze z przyczepą to poboczny środek transportu w mojej firmie, który wykorzystuję przede wszystkim na wyraźne żądanie klienta, do transportu dużych i ciężkich ładunków lub do zleceń poza Łodzią.